close

 

最近跟個小團去小琉球玩,晚上BBQ時聽到旁邊的阿姊一直在那邊Mwah~

回來在Jango上聽到才找到這首歌

第一次聽到Dua Lipa的歌,而且這位妹妹才21歲(1995)

身兼模特兒、詞曲創作,真是位才女

然後看起來好有個性啊,這粗眉、深色妝容~~~

說真的黑髮真的讓人耳目一新,就像我很喜歡Selena Gomez的拉丁風格一樣(S真的是穿個印花長裙搭配古銅膚色就像女神一樣)

好啦來聽嗨歌吧~~~

 

 

Dua Lipa - Blow Your Mind 歌詞翻譯

 

[Verse 1]
I know it’s hot

很刺激吧
I know we've got

我們擁有了
Something that money can’t buy
財富也買不到的生活
Fighting to fifths
快活的直搗黃龍
Biting your lip
咬著唇
Loving too late in the night
激戰到深夜

 

[Pre-Chorus]

Tell me I’m too crazy
你說我太狂野
You can’t tame me, can't tame me
讓你無法駕馭,你無法駕馭我
Tell me I have changed
你說我變了
But I’m the same me, old same me
但我還是原來的我,我沒有變
Inside
我的內心沒變
Hey!

嘿!


[Chorus]

If you don’t like the way I talk, then why am I on your mind?

如果你不喜歡我的說話方式,為什麼對我無法忘懷?
If you don’t like the way I rock, then finish your glass of wine
如果你不喜歡我的搖滾風格,那喝完這杯酒就走人吧
We fight and we argue, you'll still love me blind
我們吵架、爭辯,你仍然無法自拔地愛著我
If we don’t fuck this whole thing up
如果我們沒有分手
Guaranteed, I can blow your mind
我保證,我會顛覆你的世界
Mwah!
親一個!


[Post-Chorus]
And tonight I’m alive, ain't a dollar sign
今晚,我就是我,金錢也買不到
Guaranteed, I can blow your mind, mwah
我保證,我會顛覆你的世界
And tonight I’m alive, ain't a dollar sign
今晚,我就是我,金錢也買不到
Guaranteed, I can blow your mind, mwah
我保證,我會顛覆你的世界
(Mwah, mwah, mwah, mwah...)

(xoxoxoxo)

 

[Verse 2]
Yeah, I'm so bad
是阿,我是個壞女孩
Best that you’ve had
你最愛的那個
I guess you’re digging the show
我猜你想看場更精采的表演
Open the door
那就打開那扇門吧
You want some more
你想要更多的歡愉
When you wanna leave, let me know
但如果你想離開,只要說一聲

 

[Pre-Chorus]
Tell me I’m too crazy
你說我太狂野
You can’t tame me, can't tame me
讓你無法駕馭,你無法駕馭我
Tell me I have changed
你說我變了
But I’m the same me, old same me
但我還是原來的我,我沒有變
Inside
我的內心沒變
Hey!

嘿!

 

arrow
arrow

    sherrygottalent 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()